lördag 2 augusti 2008

Pride

Idag har A och jag varit barnfria för vi skulle möta några vänner i stan och se på Prideparaden! Lilla My har varit med mormor och Göran och det har gått jättebra. Inte en tår så långt ögat kan nå. Det känns bra för mamma och pappa och vi kan slappna av lite mer..
Vi träffade Ebba, Suz och Sandra och stod vid Kungsträdgården. Det är ju SÅ kul att kolla på paraden och det är otroligt vilka kreationer endel har! Endel "kvinnor" är ju kvinnligare än jag någonsin har varit :)












Fotograf: Ebba Aperia Peipke

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder jag fick till :-) Mycket färg, mycket gala, mycket galet och mycket KÄRLEK! Härligt!

Jättekul att vi kunde titta på paraden tillsammans.

Puss o Kram

Unknown sa...

Alltså... Jag tycker alltså att jag kan se A i en av kostymerna på pride bilderna... Jag är ganska säker... Hmm... Oroande... Jag hade det väl på känn, men ändå svårt att acceptera:) Tusen tack för ännu en härlig dag i ert sälskap, vi ses snart igen... Kram J.