tisdag 2 december 2008

Regn, regn och regn

Idag regnar det stora droppar utanför förnstret och jag vill inte gå ut. Vi var ute en sväng för att köpa jacka till mig. Jag köpte en Boomerang jacka för några veckor sen men tyckte den var kort i ärmarna så den lämnade jag tillbaka. Tänkte byta till en större stl men ångrade mig och har nu hittat en annan jättefin jacka. A ska hämta den i Köpenhamn imorgon. Äntligen slipper jag springa omkring i min vårjacka, det börjar bli kallt nu!

Nu är A och Lilla My i Vellinge och hälsar på Jesper och Jacob. Jag är hemma med tända ljus och tänkte söka lite jobb. Så skönt att kunna sitta i lugn och ro och koncentrera sig ordentligt. Jag längtar tills jag ska börja jobba igen. Men jag vet att när jag väl jobbar kommer jag längta tillbaka till denna härliga tid... mammaledig, MYS!

Dags att sätta lite fart...

Inga kommentarer: