onsdag 8 april 2009

MacLaren heter den

Nu är vi på plats i Stockholm. Resan gick jättebra och vi hade en mamma och hennes 6åriga Alexandra vid sidan av oss som var jättegulliga. Vi pratade och åt lite mat så vips var flygturen över, såna flygresor gillar jag!

Vi har gjort oss hemmastadda här och idag har vi hunnit en snabb tur till Ikea och hälsat på några ikeaner. Jag ville träffa fler gamla godingar men det var inga där! Snopet :) Ebba, Suz, Cecilia och Elin var typ dom jag träffade.

Vi har precis köpt en ny sommarsulky som är lite smidigare att ta med, speciellt på resor och flygplan. Vi har bara kört lite med den idag och än så länge är vi jättenöjda. Ska bli kul att testa hur det går att flyga med den på tisdag, man ska tydligen kunna ta med den ända fram till flyget!



MacLaren heter den nya vagnen

1 kommentar:

Marta sa...

mysigt med påsk i sthlm för er! : )

äter ingen medicin, om det inte gått över efter påsk ska jag köpa cleartyn eller ngt sånt. använder nässpray just nu.

har bara haft lite pollen förut men nu tror jag det är en komb av både förkylning o pellen.

trevlig påskhelg!

kram