tisdag 20 maj 2008

Hemresa och personalfest

Idag är det sista dagen på den här Stockolmsbesöket och vi ska hem till stora A. Längtar!
Jag och Lilla My har varit är en vecka och tiden går alltid lika snabbt när man är här. Lilla My har lärt sig att bli nattad av mormor, medan jag har varit ute och partat lite. Första gången sen jag blev gravid! Mormor nattade henne igår också och det går verkligen jättebra! Nu, stora A, står du på tur att natta! :)

Jag var på personalfest i lördags och hade jättekul! Verkligen kul att få träffa alla och ha lite tid utan barn. Tackar min tjejer för en underbart kväll!

Ebba och jag påväg till Clustret


Ebba och Suz


Ebba och jag vid middagen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är jag redan fast i bloggträsket :-) Jättekul att följa dig även via en blogg och inte bara via Sms, Msn, Fb, mobilsamtal.. haha!

Vi får se hur lång tid det tar innan jag utmanar med en egen blogg...

Lycka till hem på flyget.

Puss

Anonym sa...

ääääääääääääntligen har du skaffaten blogg!! wow! go girls!