måndag 15 september 2008

Igår hade Pet uppvisning i Roskilde

Igår hade As jobb Pet (Politiets EfterretningsTjenste) uppvisning i Roskilde. Dom visade allmänheten hur attacker på deras vip kunde se ut och hur dom då agerade mot detta. Det var på en stor öppen bilbana och dom körde som galningar, det märks verkligen att dom kan köra säkert! Det var jättekul att se eftersom jag aldrig ser A på jobbet in action.

Dom skulle bla rädda "prinsessan" (som var frivillig ur publiken) och det såg verkligen häftigt ut! Jag kan ju lugna er med att dom sköt med lösa skott ;) Lilla My såg pappa på banan och när hon hörde skotten kom läppen... sötis!








Prinsessan är i säkerhet igen :)

Lilla My är glad att få vara i pappas famn igen
Dom visade hur det går när en lastbil kör in i en bildkö. Jag ska sätta in bilder och kanske en film sen på hur det ser ut. HELT sjukt vad otäckt det är!

2 kommentarer:

Anonym sa...

häftigt att se alex som agent 007, ser framför mig hur lilla mys nunderläpp darrar kramizar mormor/maamma och göran.

Anonym sa...

häfteig att se alex som agent 007, ser framör mig huir lilla my darrar på underläppen kramizar mormor/mamma och göran