söndag 18 oktober 2009

Härlig lördag

Lugn och skön lördag var det igår. Jag och Lilla My var hos Victor och Elin på förmiddagen och både Mattis o Fia och Nova, Lex och Linn var där. Det var så kul att se alla igen!

När det var dags för Lilla Mysen att sova middag var det superhärligt väder så jag bestämde mig för att gå en lång och skön promenad på stan medan hon sov. Det gorde hon i två timmar och då fick jag väcka henne för jag hade tröttnat på att gå...

Precis när vi var på Ica och handlade mat ringde Carolina och frågade om Lilla My ville följa med ut och cykla med dom. OM hon ville, så vi skyndade hem. Det blev så att jag cyklade med på min cykel och barnen satt i "lådan" på Carolinas cykel. Det tyckte dom ju var hur kul som helst!






1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är ju så grymt snygg i cykelhjälm... ;)

//C