lördag 9 juli 2011

En dag på tu man hand

Nä, det var inte A och jag som hade en dag på tu man hand utan jag hade en alldeles underbar dag på tu man hand med Ebba igår. Lite sen gav jag mig iväg till stan för att möta upp Ebbisen vid åhlens. Känns som det var SÅ länge sen jag var för mig själv och kunde ägna mig åt mig själv, tillsammans med Ebba då förståss. Vi promenerade, åt lunch, shoppade, åt glass, kikade på människor och hade det väldigt mysigt hela dagen.


Jag kom hem med små ursöta tröjor till barnen från Tom Joules. Några klänningar till mig själv på HM och några små fynd från House Doctor i PUBhuset. Jag var inne på COS butiken för första gången här i Stockholm och hittade många, många fina saker. ÅH tänk att få gå bananas där inne!

Denna klänning blevjag så fäst vid inne på COS. Så enkel, snygg men lite speciell. Den av många och att gå och shoppa lite kläder där inne skulle göra mig en liten smula lyckligare.... ;)


Tack Ebbisen för att du fick vara min för en dag!


1 kommentar:

Ebba sa...

tack själv bästa Annelie!

Vi fick en riktigt kanondag tillsammans. Allt man önskar fick vi in; sol, lunch, shppping, glass o många timmar ihop utan stress :-)

COS is the shit! Jag är så förväntansfull inför hösten o shoppingen där! Men nackdelen är att man har tagit sin shopping till en ny nivå, som plänboken inte gilar... Aj!

Puss