tisdag 6 november 2012

Virus

Det ekar väldigt tomt här på bloggen men det har sina förklaringar. Min dator har blivit attakerad av ett dumt och elakt virus som raderade allt jag hade på min dator. Bl mina 46 000 bilder.... min kära granne lyckades få tillbaka bilderna men datorn är fortfarande VÄLDIGT konstig så jag vågar inte göra så mkt på den.

Under tystnaden har även vår lilla Minna blivit ett år äldre oc haft sin andra födelsedag. Så glad hon varit när hon märkt att det varit hennes dag och barnen på dagis sjungit för just henne. Igår låg hon och Nelia i sängen när dom egentligen skulle sova, och sjöng H Ö G T tillsammans. Minna kan melodin men inte uttala orden och det är bara för sött. Så fnissar dom tillsammans och fortsätter sjunga... syskonkärlek är alldeles underbart att få se och värmer en mammas hjärta!

Inga kommentarer: