lördag 9 mars 2013

Tröttmössa

Detta har varit min första vecka på mitt nya uppdrag och som vanligt när man är ny på jobbet så har jag varit trött på kvällarna. Det har bara blivit värre och värre och i torsdags somnade jag tidigt. Igår, fredagskväll och allt,  var jag så trött så jag låg i sängen klockan 21.00 och skulle surfa lite på mobilen. 21.03 orkade jag inte längre och gav upp.....

Idag kom jag att tänka på att jag faktiskt var på MAS i torsdags och gav blod. Tog Nelia med mig som sällskap och bästa stöd. Det är nog därför jag är så trött, kan det bero på det? Har aldrig förr märkt av att jag blivit trött när jag gett blod. Men så har jag aldrig varit tvåbarnsmor och gett blod samtidigt....

Måste vara det! Mitt mellosällskap (Nelia och Frans, Frans är en vän från dagis som fått följa med från dagis över helgen. Mer hon Frans imorgon!) har gått och lagt sig och jag måste nog göra detsamma... tur jag spelar in det till tjejerna. Kan vi sitta och se resultatet imorgon.... hjälpt sicken tröttmössa jag är!

Inga kommentarer: