söndag 16 juni 2013

Länge sedan...

Kramgoa Minna

Maj månad och nu några veckor in i juni har varit mer än hektiskt. Men på ett bra sätt... ni vet en sån tid som ger en energi men samtidigt undrar man hur i hela världen man ska få sin egna värld att gå runt. Mycket kul, mycket känslor, mycket tårar, skratt och fjärilar i magen.

Bara  det att jag varit på tre bröllop! Som gäst, fotograf och båda delarna. MASSA bilder har jag i min dator som är värda mycket!! Vi har varit en helg på Astrid Lindgrens värld men vänner och bott i en idyllisk stuga mitt i Småland. Vi har målat hela lägenheten, sålt och köpt lite nya fina saker till lägenheten. Fram och tillbaka.... mamma och Göran har varit på besök en weekend och vi har myst. Alex har varit bortrest lite med jobbet och jag har sprungit och haft fjärilar i magen och varit på jobbintervjuer stup i kvarten (kändes det som). Lyckan var som gjord när jag faktiskt fick jobbet. Stolt över mig själv! Vi har haft sommarfest på dagis som jag är med i föräldraföreningen och fixat. Vi har haft tre möten i Nelias nya skola. Fotat två bäbismagar har jag hunnit med och även hunnit fota en av bebisarna. Hunnit med en porträttfotografering av en liten fin tjej. Hade städdag med bostadsrättföreningen i spöregn dagen efter det första bröllopet som hade den första strålande soldagen denna sommar.... and it goes on. :)

Nu börjar det lägga sig och jag njuter vår nymålade lägenhet, fina minnen och en kopp te!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis till nya jobbet!
Kram Emelie

Sara sa...

Ja det var verkligen full rulle! Låter som mycket bra veckor. :) kul med lägenheten, nån nyfärg? vill se bilder! :) och grattis igen vännen, du är bäst!
Puss och kram och glad midsommar!