söndag 7 februari 2010

Hipp hipp hurra för Martina!

Denna söndagsmorgon började tidigt av att vi hörde små tassande steg närma sig vårt sovrum. Lilla My hade sovit sin första natt i den nya stora sängen (visar det en annan dag) och både läggningen och natten gick kanon. Vi åt en god frukost och flörtadade hej vilt över frukostbordet :)





På eftermiddagen har vi haft födelsedagsbesök av Martina (födelsedagsbarnet) Jesper, Felicia och Jakob. Martinas födelsedag är idag (grattis igen Martina) och Alex fyller på onsdag så vi har ätit lite gottis. A ville så hemskt gärna ha Leilas Blueberry cheescake och förra gången jag gjorde en tyckte jag inte om den men A blev däremot överförtjust. Jag hoppades jag skulle gilla den bättre denna gång men det gjorde jag faktiskt inte. A gillade den och gästerna verkade tycka den var god också.... det är ju huvudsaken!



Jag kan ju inte påstå att det var lätt att ta kort när dom blåste ut ljusen för varje gång (ja, vi fick tända ljusen fler gånger) jag tog kameran var ljusen redan utblåsta :)

Inga kommentarer: