tisdag 16 februari 2010

Snart dags för semla... Lilla My har redan klämt i sig sin!

Lilla My tyckte semlan var god men godast var såklart grädden... var tänkte jag med? Smör, grädde...är ju typ samma sak. Hon älskar att slicka smör från smörkniven så självklart slickade hon av grädden först nu också... men det gör ju inget för det är ju bara fettisdagen en gång per år!





Här kommer det...

Jag och A skall äta våra semlor framför några avsnitt av Prison Break. Jag kommer nog avnjuta min med varm mjölk till... mmmm!!

3 kommentarer:

Ebba sa...

Mums mums mums... semlor är en favorit hos mig.

Igår blev vi bjudna till fikat på jobbet på varsin semla. Den slank ned snabbt och enkelt.

Mums!

Anonym sa...

Hej lilla My som har blivit en stor flicka sedan vi träffades.Förstår att Du tycker om semlor för det gör jag också Hoppas du har roligt med mormor och Göran,som får sova i ditt rum.Har Du hört om Göran snarkar?Kramar Lillemor (Görans mamma)

Annelie sa...

Hej Lillemor!! Det var länge sedan vi träffades och Lilla My växer och gror. Sovit som en stock med Göran och mormor i rummet. SÅ^mysigt! Puss o kram