torsdag 12 april 2012

På bättringsväg?

Jag trodde att gårdagen gick mot bättre tider för Minnas mage. Barnen satt vid matbordet och hade börjat äta och min cesarsallad stod färdig på bordet, skulle bara ordna något att dricka till barnen, så plötsligt kräks Minna över hela köksbordet..... mmmm! Blev inte så mkt mer till middag denna dag. Lilla My hade stom tur var redan ätit färdigt!

Jag fick grannen att åka och köpa majsvälling som tydligen skall vara lite snällare mot magen. Hon fick en lite flaska när hon skulle sova. Nu har det inte varit något med magen, varken det ena eller det andra.... nu håller vi tummarna att det är på bättringsväg!

Nu sover Minna middag och Lilla My är ute på gården och leker. Jag skall göra mig klar och se om vi kan komma ut en liten stund på eftermiddagen. Balkongdörren är öppen och det känns som ljummna vindar där ute...

Inga kommentarer: