fredag 6 juli 2012

S E M E S T E R


Hjälp, jag kan inte riktigt förstå att jag har semester nu. Det känns helt fantastiskt. Jag ångrar lite att jag inte ska vara  ledig en vecka till. Just nu känns två veckor lite för kort tid. Vi kommer dessutom vara bortresta precis hela tiden! Några dagar att bara här hemma skulle faktiskt vara jätteskönt... men det skall bli så mysigt med semester och på söndag ger vi oss iväg till London. Jag har aldrig varit i London och vi skall hälsa på Alex barndomsvän som bor där. Ännu lite mer hjälp att jag skall prata engelska i en vecka! Det löser sig och skall bli jättekul kul!

Jag skall inviga denna semester med att gå tidigt isäng och upp med tuppen för att gå en powerwalk. Jag gjorde det alltid förr och blir på så bra humör av det, så det tänker jag göra nu på semestern!

Inga kommentarer: