lördag 1 september 2012

1 september

Vindruvor från vingården som bröllopet skall äga rum på idag. Så häftigt att det hänger en massa druvor överallt!

Morgonen började klockan 0600 och vi har fått sova hela natten. Tack tjejer! Eller, jag vaknade ju faktiskt där vid tretiden för att A dundrade hem efter fest på jobbet. Bussarna hade inte gått från tågstationen vid den tiden så han och en arbetskamrat som bor här, hade sprungit hem. Dårar!

Idag är det första september. Är det möjligen första höstdagen idag, eller räknas det fortfarande som sensommar? Vi skall på bröllop på en vingård i Flädie, här i Skåne. Jag skall dessutom fota hela bröllopet, vilket ger mig fjärilar i magen! Barnen skall vara hos våra vänner i Klagshamn och dessutom sova över där. Jag hoppas det går bra! Stackars Fia och Mange som får fyra ungar hela helgen. Det är ju liksom fullt upp!

Det händer mycket i vår lilla familj idag, spännande! Nu skall jag sätta fart och träna innan vi skall äta frukost vid åtta...

Inga kommentarer: