måndag 10 september 2012

Måndag morgon

Fina tjejer!

God morgon måndag!

Denna helg har jag och tjejerna tillbringat hos vänner i Danmark, både lördag och söndag. Så bra har vi har haft det! Alex är bortrest men kommer hem på onsdag igen... längtar!! Dessutom är hösten här. Jag älskar alla årstiden men när hösten kommer blir jag oftast lite extra lyrisk... vet inte varför men jag gillar det väldigt mycket. Härlig luft, fina färger i uomhus och tända ljus inomhus. Fint!

Jag sov så dåligt inatt. Hade svårt att somna, vaknade mitt i natten och tankarna snurrade runt i huvudet. Låg och tänkte ett bra tag innan jag somnade igen.... idag är det måndag och ny vecka och nya tag. Nu tänker jag glömma det som gjorde mig tankspridd och besviken inatt och lägga det bakom mig. Varför lägga energi på det som gör en ledsen när det finns så många omkring en om gör en glad!!

:)

Inga kommentarer: