söndag 3 februari 2013

God morgon söndag!


Det är sommar, sol och känslorna sprudlar. Nelia hade precis varit och köpt ett par solglasögon och ett halsband för hennes egna pengar. Hon var herrans stolt och glad för sina fina ting... åh min söta unge! 
 
Vi har en härlig dag här i Bunkeflo idag! Jag var ute på en tidig promenad i solen innan det var dags för A att åka till jobbet. På förmiddagen har jag och tjejerna fixat och donat i deras rum och det är så mysigt när man tar sig lite extra tid att leka och vara med dom utan att tänka på andra måsten som finns. Nu har Nelia en vän på besök och Minna sover middag och sen skall vi ut till lekparken... SEN har jag lovat tjejerna en varsin semla som vi bakade igår. Mmmmmm mumsiga dom blev!
 
Känner ni igen när man har några bilder som verkligen medför känslor för bilder. Jag har MÅNGA bilder jag gillar, tycker om och är fina, och jag har MÅNGA bilder. Men bara några få som riktigt får känslorna att bubbla inom mig (på gott eller ont) när jag ser dom. Det behöver inte vara en bra tagen bild eller så... den bara ger något mer. Denna bild på Nelia är en sån bild, och den ger mig en klump i bröstet varje gång jag ser den. Det är inte enbart mina bubblande känslor för den sötaste ungen utan det är andra känslor som kommer som jag vet jag kände där och då!


Inga kommentarer: