fredag 15 februari 2013

Vuxenpoäng?

Det där med att samla vuxenpoäng... det är ganska skönt, roligt och givande att vara vuxen. Om jag nu kan räkna mig som vuxen, känner mig inte särskilt vuxen emellanåt! Men det finns några riktigt tråkiga och... ja riktigt urtrista saker helt enkelt. Som det där med bil... när det dyker upp såna plötsliga, dyra fel på bilen som bara måste lagas. Vi har haft lite otur med vår bil genom åren och lagt ner massor med pengar.... och nu är bilskrället trasig igen! Helt fel månad enligt min plånbok men det tänker inte bilen på! Det är en av de tråkiga vuxenpoängen som bara ingår när man blir vuxen!

Idag är en dag jag gärna skulle sluppit att vara vuxen och bli sådär omhändertagen av de vuxna istället :) Jag skall iof bli onhändertagen av en vän ikväll och vi skall ut och dricka ett glas vin och äta lite gott.... det hade jag nästan glömt! Men först skall barnen ha mat och komma i säng!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänkte bara släppa dig en linje för att berätta din webbplats verkligen rocks! Jag har letat efter denna typ av information under en lång tid .. Jag brukar inte svara på inlägg men jag kommer i detta fall. WoW fantastiskt bra.

Annelie sa...

Tack, vad kul att få en så glad kommentar! Vem är du som skriver?