torsdag 9 juli 2009

Besök i butiken

Jag skulle egentligen maila Camilla men vet att henne mail inte fungerar, därför hoppas jag hon ser detta.

I måndags fick jag besök av tre tjejer i butiken och den ena ville så väldigt gärna pröva klänningen i fönstret. Visst sa jag och började berätta hur man kunde få den osv. Snart kommer fram att hon inte ska gifta sig, inte nu iallafall, men väldigt gärna vill. Jag kände mig så dum som börjat babbla om klänningens olika varianter. Hon var iallafall ursöt i klänningen (Camilla jag lät henne fota till hennes blogg) och med lite tyll och så under hade hon blivit klockren. Jag kan ju hoppas att hennes kille ser henne i klänningen och friar. Hennes blogg heter ju faktisk fotbollsFRUN och han måste ju se till att hon blir det på riktigt. Eller hur?!

Hon skriver om sin tur till Malmö och svängen in på Tekla här

Inga kommentarer: