torsdag 16 juli 2009

Härlig dag

Lilla My och jag gjorde ordning lunch och packade våra saker för att ge oss iväg till stranden. Hon hittade genast några vänner som hon lekte och pussades med. Jättesöta var dom allehopa! Medan Lilla My sov middag i vagnen kunde jag äta min lunch i lugn och ro och läsa lite. Mammalyx!




Efter en dag på stranden väntade besök av Sara. Jag skulle göra en liten födelsedagsmiddag som vi alla tjejer skulle äta. Det var ju ändå Saras födelsedag igår.... Lilla My är så fäst vid Sara så hon springer och skriker efter Sara just nu.

Lilla My hjälper Sara att öppna hennes present

Tjejbus

2 kommentarer:

Ebba sa...

Vad roligt hon och Sara ser ut att ha det!

Glömde du baddräkten i Malmö :-) Lite nakenfis i vattenbrynet :-)

P&K

sara sa...

Gjorde hon!? Vad glad jag blir :) Hon är så gullig er lilla my!
Tack för en mysig kväll!

puss