fredag 31 juli 2009

Sova?

Usch jag har sovit så dåligt inatt. Tankar har fart runt i huvudet på mig så det har varit omöjligt att sova, inga roliga tankar med andra ord. Trista saker händer och man får glädjas åt andra och annat, sånt är bara livet antar jag.

Jag skjutsade Linda till flyget igår så nu är de intensiva besöksveckora över för denna gång. Huset känns plötsligt så tomt, extra tomt när A är på jobbet nu. Nästa vecka har han semester och det ska njutas! Idag ska jag och Lilla My ha en härlig tjejdag tillsammans, solen skiner och det ska vi ta vara på!

Hej så länge

Världens bästa dotter, som tur var är min :)


1 kommentar:

Ebba sa...

Sånna nätter är aldrig roliga.. dessutom känns sömnlösa nätter så långa.

Hoppas du slog bort alla tråkiga trista deppiga tankar innan du öppnade ögonen för en ny dag!

Jag tror på dig och tycker du är en toppentjej!

Puss o Kram