söndag 11 april 2010

Lever vi i den här smutsen?

Till Lilla Mys stora förtjusning skickade jag iväg henne och A till badhuset. På tisdag skall mäklaren och en fotograf komma och fota lägenheten och tills dess måste den verkligen storstädas. Jag tar en liten paus i fönsterpustningen och är imponerad hur smutsiga fönstrerna kan vara. På insidan! Inte tala om fönsterkarmarna... usch och fy, men så skönt att få det gjort!

Lägenheten skall tydligen ligga ute på hemnet redan nästa helg. Håll nu alla tummar och tår att vi får den såld!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vi håller tummarna att ni får den såld kramar mamman och göran

Anonym sa...

Hej där, Cicci här!!
Brukar alltid titta in här o se hur ni har det nere i Skåne!! Vart ska ni flytta undrar jag ju ny,blir det Sthlm igen nu?
För vår del hoppas jag att vi snart vänder hem till Linköping,vill ha hus med uteplats och gräsmatta till Hugo nuuuu :-)
hoppas allt är bra med er och att vi kan ses snart!!
Kramkram Cicci

Annelie sa...

Hej Cicci! Kul att du kikar in här ibland.. Tyvärr blir det inte Stockholm utan vi blir kvar här nere i Skåneland. Men vi vill däremot ha större och väldigt gärna en trädgård! Har ni hittat något hus i Linköping?! Jag hör av mig när jag kommer till Stockholm nästa gång så måste vi ses. Jag vill ju se lilla killen!! kram kram