onsdag 28 april 2010

Vågar jag säga det högt?


Vill inte...

Jag tror och hoppas att mitt hemska tillstånd med illamående och allt som varit, håller på att gå över. Jag har fler stunder då illamåendet håller sig i schack och jag känner mig allmänt piggare. Jag är SÅ glad för detta och trodde ett tag att det aldrig skulle ta slut...

Idag skall jag på inskrivning hos BM och det är lite spännande. Det enda otroligt jobbiga är att jag antagligen måste väga mig och jag VET att jag gått upp massor under dessa veckor jag bara ätit och inte rört mig en meter... usch och fy, inte kul! Hur skall detta sluta?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul, ja inte illamåendet såklart men att ni ska få en liten bebbe! Grattis Annelie!

kram Emelie o Stella

Annelie sa...

Tack Emelie och Stella :) Samtidigt som det känns lite läskigt att vi kommer ha två små barn så känns det väldig spännande :) Hoppas allt är bra med er! kram

Sofie sa...

Grattis!
Gud så roligt att ni ska ha en till liten familjemedlem :)

Då förstår jag att ni ska flytta till större. Hoppas allt går bra med graviditeten och att illamåendet ger med sig.

Kram

Annelie sa...

Tack Sofie! Ja det är en av anledningarna till varför vi vill ha större :) Hoppas att allt är bra med dig!? kram kram