torsdag 25 november 2010

Lilla Mys stora säng

it
Här är bilden som låg ute på blocket och innan vi gav oss på att måla den vit.
När Lilla My fyllde två år, alltvå för ett år sedan, tyckte vi det var dags att gå ifrån spjälsängen. Ni kanske kommer ihåg att vi beställde en fin halvhög säng och fick sånt strul med butiken och otrevligt bemötande så vi avbeställde den. Efter det har jag inte riktigt hittat någon ny som jag gillar. Iallafall inte till rätt pris. Så jag började leta på blocket och vi fann denna säng för 500kr. A och jag målade den vit och vi blev båda riktigt nöjda och det allra viktigaste är att Lilla My blev nöjd och hon älskar sin säng. Som tur är...

I helgen var vi på Ilva med mamma och Göran där jag fyndade detta söta påslakan till halva priset, 199kr. Jag tycker det är urfint!


Lilla My älskar sin säng och det är ju huvudsaken! Det är en juniorsäng i måtten 70x170 (tror jag det var) så den tar inte upp hela rummet heller.

Inga kommentarer: