måndag 15 november 2010

Vardag igen

Oj denna helg försvann lika sabbt som vi hann säga fredagsmys! Helgen har dock endast tillbringats med goda vänner och det är väl en av anledningarna till att den gått så snabbt, OCH att vi nu har två små att rå om gör ju att tiden rinner iväg. En riktigt mysghelg har vi haft och Lilla My sov ända till strax innan åtta i morse så det märktes att hon var lite trött efter helgens lek.

Idag är det måndag och vardag igen. A skulle till jobbet idag och jag har fått känna på att vara själv med två små på morgonen. Lilla My ville inte riktigt släppa mig när vi skulle gå från dagis men annars gick allt väldigt bra. Nu har jag inte hunnit mer än att städa, bada lillfisen och duschat själv. Nu sitter vi och myser en liten stund innan vi ska hämta Lilla My på dagis.

På onsdag kommer min mamma och Göran från Stockholm och hälsar på. Ska bli så mysigt och Lilla My längtar så hon snart går i upplösing om dom inte kommer snart! Lilla My går och sjunger jag älskar mormor o Göran, jag älskar mormor och Göran... hon väntar och väntar!

Inga kommentarer: