torsdag 9 juni 2011

Fan dagen börjar bra!

Dagen började med att det kom ett sms vid frukosten som gjorde mig arg och sur! Jag reklamerade ju mitt nya objektiv som jag köpte på SIBA och fick idag svar på sms att denna skada kan inte ske annat är på yttre påverkan och att det skall kosta mig 1400kr (köpte den nytt för 1200kr) att få det lagat. Eller om jag vill ha tillbaka det trasig, 600kr. Eller om jag vill att dom skrotar det åt mig, 300kr. SJUKT DÅLIG service med tanke på att objektivet inte har funkat sedan jag fick det. Jag skulle ta bilder på ett dop tre dagar efter jag köpte det och fick inte en endaste skarp bild! GUUUUUUD så arg och irreterad jag är nu. Skall jag betala mer för en reparation än det kostar att köpa ett nytt? Jag köper i såna fall ett nytt, men inte på SIBA, utan på ett ställe jag vet att jag kommer få bra service.. Men har man råd och lust att bara köpa nya och nya saker och bara få detsamma objektivet? Jag har totalt tappat lusten för detta..... tack vare SIBA!

Grrrrr.....


Inga kommentarer: