fredag 3 juni 2011

Kristi himmelfärdsdan

Vi hade en helmysig Kristi himmelfärdsdag igår. Vi tog cyklarna (okej jag gick med Minna i vagnen men Lilla My och A cyklade) ner till Hammars park och lekte och picnick-fikade med Fia, Mange och alla barnen. Trots strålande sol var det lite småkyligt emellanåt så koftan åkte av och på för Fia och mig. Trots det såg jag igårkväll att jag bränt axlarna ganska rejält!

På eftermiddagen tog vi bussen till Klagshamn (eftersom vår bil är på verkstaden efter min lilla krock) och grillade i deras trädgård. Manges biffar var verkligen goda och det blev en riktigt lyckad middag. Mumma! En supermysig heldag blev det med vännerna och vi hade SÅ mysigt! Tack F o M!!

Mattis och Lilla My fick en varsin glass efter maten. Dom satt så snällt och åt sin glass och puttrade ett bra tag där vid kanten...


Inga kommentarer: