tisdag 7 juni 2011

Inte riktigt överens

Vi var på födelsedagskalas hos Filippa och Kenneth för några helger sen och jag fick pröva några av Kenneths objektiv. Oj så kul det var att testa på lite nytt och jag blev så sugen på ett nytt objektiv! Minna och barnen var ju självklara modeller!

Jag och Minna är inte riktigt överens om sovtider och rutiner här hemma. Idag tyckte hon det var dags att börja dagen redan vid klockan 05 men jag kan inte riktigt hålla med. Kan tycka det är lite i det tidigaste laget men eftersom hon somnade redan klockan 18 igår så kanske det får gå för denna gång. Bara det inte blir någon vana!

Jag skulle lägga mig tidigt igår för att orka med att gå upp så här herrans tidigt, och det gjorde jag också. Just som jag la mig i sängen började ovädret sätta igång här i skåne och det dundrade, blixtrade och regnade som jag aldrig hört det förut! Något av det värsta åskovädret jag sett! Inte kunde jag somna då inte.... Inte mycket sömn inatt med andra ord så när jag lämnat Lilla My på dagis så kommer jag försöka vila samtidigt som Minna. Det kan behövas...

Inga kommentarer: