tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag



Igår var ju dagis stäng för dom hade planeringsdag så det var Alex tur att vara hemma. Jag var ju hemma och var sjuk så det betyder att hela familjen var hemma. Jag fick iallafall sova några timmar på dagen medan dom övriga i familjen gick ut och handlade. Lilla My kom hem med blommor som hon själv valt till mig. Så sött att hon tänkte på mig när hon var i affären! Dom passar ju jättebra idag när det är alla hjärtans dag. Ge en extra tanke, kanske kram om man kan, till alla som finns i ens hjärta. Det är väl lite sött faktiskt... vi firar den inte så mkt här hemma men tjejerna skall få en varsin lite present iallafall. Jag och A firar den nog med lite choklad ikväll... mmm lite vardagslyx skall man unna sig!


Såhär ser det ut på vardagsrumsbordet idag. Det är inte ofta det står blommor där och Minna blir duktigare och duktigare på att inte röra sakerna på bordet. Även om man kan hitta dom lite varstans emellanåt... 

1 kommentar:

Anonym sa...

En stor kram på er på alla på hjärtans dag från Mamma/mormor