måndag 13 februari 2012

Min första sjukdag

Idag blev min första sjukdag från min nya jobb. Helgen har varit lite småsjuk och idag när resten av familjen är friska, blev det min tur. Magsjukan satte fart i morse några gånger men har känt mig okej efter det. Sovit i två timmar och lyckats få i mig lite att äta. Förhoppningsvis är jag på jobbet redan imorgon igen!!

Nu hann jag surfa runt lite och såg att HM har 50% erbjudande på utvalda plagg. Båda dessa varianter på samma klänning gillar jag. Kan bara inte bestämma färg eller storlek... Lilla My växer ju som ogräs och sist vi mätte henne (börjar av december kanske?) var hon ju nästan 115cm och hon har växt ca 2 cm i månaden se senaste åren. 110 börjar hon växa ut på längden men att köpa 122-128 känns ju lite väl stort för en 4 åring! Ja du... ilandsproblem!





Inga kommentarer: