måndag 20 augusti 2012

Helgen som försvann


Ännu en helg har passerat och jag undrar var den tiden tog vägen. Lilla My har varit på kalas utklädd till prinsessa, min lilla prinsessa. Vi slog in paket, skrev födelsedagskort samtidigt som hon titt som tätt kikade ut genom fönstret där dom dukade långbord nere på gården med ballonger och girlanger. Kalasformen var på topp!

Igår vid niotiden på morgonen gick vi ut och mötte upp Johanna, Gabriel och lilla Isolde, som tagit sig heeeeela långa vägen från Danmark. Hela 35 minuter tar det från dom ;) Igår tror jag banne mig att det var värmerekord i Skåne för det var, nästan, olidligt varmt. Vi var i parken i Sibbarp med lite picnic. Åkte hem och gick och handlade glass och gick hem och tänkte placera barnen i soffan framför pippi. Det behövdes lite nedvarvning.... men det var VI som hade planerat det och inte barnen! Det var fullt ös hela dagen och barnen (och jag!) somnade så fort vi la huvudet på kudden!

Idag längtar vi tills pappan i familjen kommer hem... Minna har frågat hela helgen var pappa är!

Inga kommentarer: