onsdag 22 augusti 2012

Stockholmsluft

Minna spelar en liten sång för oss
Nu har jag packat för en liten trip till Stockholm. Imorgon, efter jobb och dagis, ger vi oss iväg mot Stockholm.  Turen denna helg går till en väninnas bröllop som är på lördag. Det är även mitt allra första bröllop som jag skall fota. Jag undrar vem som har mest fjärilar i magen, bruden eller jag?!

Nu har jag varit mammaledig längre perioder under min tid här nere i Skåneland. Då har jag passat på att vara i Stockholm under längre perioder, ibland två veckor i sträck. Det har varit så mysigt och lyxigt. Andra bullar är det nu när man börjat jobba igen och endast kan åka över helgen. Det blir inte alls mycket tid i  Stockholm och den tanken gör mig ledsen.... nu är det bäst att sluta skriva om det, för snart rinner mina ögon över! Vet inte varför jag drog upp det.... kom nog bara i tankar om att vi är borta tre dagar, varav två är resdagar på 6-7 timmar. :(

Tror det är bäst för mig att gå och lägga mig, så det blir torsdag, så jag kan komma upp och få andas lite Stockholmsluft!

Inga kommentarer: