fredag 3 augusti 2012

Tänk om jag skulle vinna...


Jag vill vara med och tävla om den sista platsen i Emelie Ohlssons distanskurs. Emelie har en jättefin blogg och bra distanskurser, som du finner här. Man skall ju självklart motivera varför just JAG borde vinna. Nu skulle jag haft min pappa här, han var ju en klippa på såna här motiveringar...

I själva verket vet jag inte riktigt varför just jag skulle vara just den som borde vinna denna tävling. Jag, precis som alla andra som är med och tävlar, älskar att fota. De senaste åren har jag utvecklats, både tekniskt och bildmässigt, men jag har MASSOR kvar att lära. Ofta när jag fotar, redigerar eller planerar så dyker det upp frågor. Ingen i min omgivning delar mitt intresse på samma sätt och därför har jag ingen jag direkt kan fråga, vilket gör mig osäker. Jag är väldigt kritisk mot mig själv och mina bilder och blir så nervös när jag skall visa någon bilderna, att jag gärna behåller dom för mig själv istället.... Mycket tryggare! Ja ni hör ju, jag skulle helt enkelt behöva Emelies pepp!

Håll nu alla tummar ni kan!!

Inga kommentarer: