lördag 1 augusti 2009

Bröllopet

Jag har äntligen kommit iordning med allting på min dator och nu kan jag börja ordna bland alla mina oordnade bilder. Ligger några tusen bilder i en salig röra här på datorn som ska fixas. Antagligen kommer jag dela med mig av lite härliga bilder jag finner.. hoppas ni njuter av dom lika mycket som jag gör! Först ut blev lite bilder från bröllopet.

























Blandade fotografer och jag som har redigerat. Jag har inte lagt in några specifika bilder på gäster eftersom jag inte vet om dom vill vara med eller inte!

3 kommentarer:

Ebba sa...

Jättefina bilder och du har redigerat dom bra.. :-) Vem har tagot fotot på mig med det fladdrande håret... den vill jag ha!

Bilderna återspeglar verkligen eran bröllopsdag.

P o K

Marta sa...

vilka vackra bilder! :) du var så vacker! kram

London Mummy sa...

Vad tjusiga ni e! :-)
Kram fran London