onsdag 12 augusti 2009

J*vlar, f*n, skit och mycket mycket mer

tur att barn inte kan läsa... Jag skulle ha suttit på tåget för 1 timme sedan men bussen från Bunkeflostrand var försenad och jag missade tåget. Det åkte mitt framför ögonen på mig och hade de inte varit för allt folk så hade jag hunnit, eller om bussen kommit i tid, eller om dagislämningen inte dragit ut på tiden, eller om väskan varit lite lättare så att jag kunde gått fortare och kanske hunnit med bussen tidigrare... ja ja så kan jag hålla på i evigheter men det tjänar inget till. Nu har jag fått (köpa) en ny biljett och det enda som fanns var 1 klass vilket innebär att jag har gratis internet hela resan. Nice! Nu har vi precis startat så om 4½timme är jag i Stockholm, en timme senare än beräknat men vad gör det?


Inga kommentarer: