fredag 14 augusti 2009

Längta till en förlossning?

Igår hade jag en härlig dag med Ebba på stan. Det är så annorlunda att gå i Stockholm mot i Skåne och människor överallt. Jag kommer på mig själv att gå och titta på allt och alla :) Det är lite roligt faktiskt... Blev lite shopping blev det också. Kom hem med en fin sjal från Indiska, skor till Lilla My bla.

Vid 17tiden lämnade Ebba mig utanför Åhlens City mitt i ett enormt folkhav. Hur i hela världen skulle jag hitta Jenny och Cicci bland alla människor?! Det gick bra och jag fick se deras härliga bäbismagar, man kunde ju inte annat än att sakna sin egen. Ju mer vi pratade bäbisar och allt som hör till så blir jag avis på vad dom har framför sig. Förlossningen alltså! Det är ju bara det underbaraste och mest känslosamma jag varit med om och är underbart!

Nu ska jag ge mig ut på en lång promenad!

Inga kommentarer: