måndag 10 augusti 2009

Dagis igen..

Lilla My är nu frisk och har haft sin första dag på dagis efter semestern. Lämningen gick jättebra och hon satte sig och måla med dom andra barnen när jag gick. Hon ville ha en kjam och sen fick jag gå. När jag skulle hämta henne sprang och tillbaka till Inger (fröken) och ville kjama och inte alls komma till mig, hon skulle ut och cykla och praktisk taget sprang ifrån mig. Det gjorde mig inte så mycket för jag älskar att se att hon har det så bra och trivs på dagis.

Jag är dock fortfarande tokförkyld och hoppas innerligt att jag är bättre tills imorgon!


2 kommentarer:

Marta sa...

jag hade gärna varit i skåne för loppisar en vecka eller två. ;)

det finns lite jobb att söka men jag har breddat mig ganska mycket, söker jobb från 50 % också och har ju ett antal konkurrenter här i sthlm/uppsala. : /

förresten, vad har du för utb. såg att du gått på nackademin?

hoppas att du blir frisk snart! :) kram

Marta sa...

oh, nu blev jag lite avis. vill ju faktiskt också plugga till dekoratör. ;) var på väg upp till umeå för att plugga till scenograf men det blev södertörn ist.

ska snart skicka iväg en till ansökan till en administratörstjänst.

ja, du o jag är för bra för att vara ute på marknaden tycker jag. ;) ;)