söndag 29 november 2009

Första advent

Igår hade jag en skön dag alldelels för mig själv. A och Lilla My var i Danmark och hälsade på As vänner. Jag gick lite på stan, städa till hög musik och njöt lugnet i soffan. Underbart ibland!

Idag däremot har det varit full rulle för vi har haft advents(dag) fika med med vänner från Danmark. Blev både lunch, adventsfika och middag med hela 9 barn och 9 vuxna. Nu är jag minsta sagt mätt och trött :) Blev inte alls mycket kort från dagen för det känns som jag hade vuxit fast i köket där ett tag... men några få blev det allt!



Barnen sitter och väntar vid "barnbordet" efter mat



1 kommentar:

Ebba sa...

Vad sött! Eget bord och eget fika, jippi!

Mysigt ni har där hemma såhär i kommande juletid :-)

Tavelramarna passade utmärkt över skänken :-)

Jag har pyntat och klätt in min lilla lgh i rött och vitt :-)

P o K