fredag 27 november 2009

Rakerfart


Sitter i soffan och väntar på välling

Denna vecka har gått med raketfart och vi har haft fullt upp här hemma med julpyssel och bak. På söndag kommer några vänner på adventsfika och det har vi bakat till. Vi har haft så mysigt!

Idag ramlade Lilla My rakt in i dörrkarmen (fråga mig inte hur det gick till, jag var utom synhåll men jag tror hon snubblade på mattan) och fick en blå kind. Lilla vännen blev så ledsen men det gick snabbt över. Nu sover hon gott på sitt rum och jag har precis sett Mariette åkt ur Idol. Hon har ju en fantastisk röst så jag vet inte om jag tycker det var så rättvist. Men vem skulle annars åkt ur? Jag håller iallafall alla tummar och tår för Erik!

Nu ska jag gå och sova och hoppas jag får sova lääääänge imorgon!



Inga kommentarer: