torsdag 12 november 2009

Siffor, valar och så har denna dag startat

Jag har haft en konstig natt. Igår var jag så stressad på jobbet och var helt slut när jag la mig, somnade på två sekunder och märkte inte ens när A gick och la sig..

Vaknade mitt i natten av en jobbgrej som jag bara måste komma ihåg till imorgon. Somnade om!

Vaknade och hulkade med tårar som rinner på min kind och har drömt att jag var gravid och skulle på ultraljud. Var helt lycklig och hade en sån fin mage. Var på ett sjukhus med andra patienter och männiksor i samma sal och dom säger bara att du har en val i magen och går sedan därifrån. Jag blir jätteorolig och vaknar när jag står och skriker kan någon berätta vad det är för fel på min bäbis men ingen hör mig...


Lika bra att gå upp och gå till jobbet. Jag kom dessutom ihåg det jag skulle göra på jobbet idag, check!

Märkligt, undra var denna dagen slutar med. Den slutar iallafall i min säng i Stockholm, hoppas jag!

1 kommentar:

Ebba sa...

Stackare... vilken jobbig natt du haft!
Att plötsligt vakna mitt i natten av att vara orolig för att glömma en viktig sak är såå jobbigt. Man vaknar liksom med ett ryck... har gjort det flera ggr.

Inatt har jag fått lite kvalitetssömn, skönt. Idag ska jag till tandläkaren, så det hade inet varit konstigt om jag hade haft en mardrömsnatt likt din men som handlade om att jag har hål i alla tänder.

Inatt sover du nog som en prinsessa i barndomsrummet :-)

Puss!