måndag 14 december 2009

En dag med mycket känslor

Idag har varit en dag med mycket känslor. Glad känslor, besvikna känslor, längtan och mycket kärlek och mys. Dagen började tidigt med luciafirande på dagis. Dom var så otroligt söta så jag glömde fota och fick inte så många bilder. Några få fick jag iallafall... Hemma har Lilla My sjungit låtarna och gjort rörelser till men i morse på dagis satt hon helt stilla, sjöng inte ett ord med munnen formad som en fågelhålk. Hela luciafirandet :) Glada känslor!

A är bortrest så honom ser vi inte förrän i Stockholm om en vecka. Längtan!

Lilla My och jag har myst här hemma och pratat med mormor (längtan) och klätt granen. Även om jag fick fortsätta, eller klä om, granen när hon lagt sig... kul hade vi iallafall. Har försökt matuppfostra Lilla My att äta upp maten men hon är SÅ kräsen för tillfället. Undra vem hon fått den utan? ;) Oro..

De besvikna känslorna vill jag bara glömma så därför tar jag inte upp dom... hoppas på att vakna imorgon så är dom borta.





1 kommentar:

Ebba sa...

Söta lilla lucia.. så fin! Jag hoppas hon drar en truddelutt när vi ses :-)

Försök så gott du kan att skaka av dig dom tråkiga tankarna. Jag finns alltid för dig.

P o K