torsdag 10 december 2009

Var tar tiden vägen?

Oj tiden går och denna vecka har jag hunnit med mycket och ingenting :)

Jag har varit på jultjejmiddag i Danmark med Martina och vi tog en sovmorgon som hette duga. Duga ända till klockan 1230! Jag o Lilla My har bakat pepparkakor hos Carolina (Lina som Lilla My säger) och Amanda. Lilla My har fått influensasprutan och klarade det galant. Underläppen hängde ut riktigt ordentligt men hon blev inte ledsen, gnagde bara på sitt äpple... Jag har hunnit träna ganska mycket vilket var efterlängtat. Igår sov jag hela kvällen och hela natten, dagarna bara rullar på. Ni vet hur det är... vips så är det 2010!

Imorgon ska jag äntligen till frisören efter jobbet. Sen bli det den (numera) traditionella tacokvällen här hemma. Några sista dagar med hela familjen innan A åker på jobb och Lilla My och jag tar julledigt och åker till Stockholm.




Inga kommentarer: