torsdag 17 december 2009

Lilla My utan säng

Vi beställde ju en säng till Lilla My från Ethjem i Danmark, i mitten av oktober. Det var två veckors leveranstid så förväntan var på topp. Tyvärr var dom tvungna att flytta fram leveranstiden till i början av dec. Okej lite trist kanske.... sen sänder dom en orderbekräftelse på ca 2500kr (när hela kalaset skulle gå på ca 4500 DKK). Jag blev glad och trodde vi fick rabatt för att vi får vänta så länge på sängen. Men sen skickar dom ett nytt mail eftersom det förra blivit lite fel... nu var beloppet betydligt högre och dessutoom ett påslag på 200DKK (typ 250SEK) för att vi betalar med ett svenskt visakort! Det ringde i och ifrågasatte men deras kundservice var inte alls bra så vi fick ett blankt nej. Leveranstiden sköt dom på till mitten av december och idag ringde dom och sa att vi nu kunde hämta sängen i Helsingör!!! Ingen leverans här inte. När vi säger att vi åker bort över jul och nyår och kan inte hämta den förrän efter julhelgen tar om till eras vänligaste tom (kundservice, NOT) och ber oss betala idag och hämta sängen den 4 jan. FY FAN vilket strul det har varit med den där sängen... A frågar varför vi ska betala idag och inte när vi hämtar sängen blir hon helt stirrig och säger att vi nu får ta och bestämma oss eftersom dom kan sälja sängen till någon annan!? Säger man så till en kund?

Jag kan ju meddela att sängen får dom också sälja till någon annan. Surtant! Så gå inte och handla på ethjem.dk för deras kundservice och bemötande rent ut sagt suger!

Så nu får Lilla My sova i sin spjälsäng ett tag till...

Inga kommentarer: