söndag 6 maj 2012

Dans på Hipp



Tiden, jag vet inte riktigt vad jag skall säga om den. Jag hänger inte med i mitt liv.... så mycket saker och ting och jag hinner inte reflektera eller prestera något heller känns det som. Jag har det så bra, jag hinner bara inte med!!

Idag hade Lilla My dansuppvisning på Teater Hipp i Malmö. Förra året när hon hade dansuppvisning var barnen totalt förvirrade och Lilla My hade inte ens noterat läraren som stod i hörnet och försökte visa barnen vad dom skulle göra.. lite kul att se faktiskt! Denna gång gick det så mycket bättre och dom var jätteduktiga. Hängde med och hade kul! Deras grupp hette Glitterpopcorn och alla små popcorn var vit och silverklädda. Minna satt u vårt knä i publiken och var i total exstas. Hon klappade, sträkte armar och viftade när hon hörde musiken och såg alla barn på scen. Sötstrumpa!

Jag sitter i soffan och min kropp är lagom mör efter premiärträningen på balkongen, för denna sommaren. A och jag brukar gå ut på balkongen och träna när barnen har somnat och nu var det alltså premiär. Jag har ju mina nya kettlebells så det blir lite extra roligt att träna nu. Nu skall jag låta denna kropp gå och sova.... sov gott!

Inga kommentarer: