söndag 27 maj 2012

Sköna söndag


Vilken cool och häftig känsla det var igår när Loreen tog hem hela Eurovision 2012!! Hon är så grym och var verkligen värd att vinna och jag tycker det var dags att Sverige fick vinna med ett sånt bra nummer...

Idag är det mrosdag och jag fick sovmorgon. Vaknade av mig själv klockan 0700 men fick frukost lagad på sängen. Som om inte det var tillräckligt fick jag en fin present av mina söta tjejer. Såhär stod det på kortet:

DU HAR FÅTT ETT STARTPAKET FÖR 5 MAMMOR MED 5 MYGGNäT, 5 DOSER STELKRAMPSVACCIN, 10 DOSER MÄSSLINGSVACCIN OCH 15 DOSER POLIOVACCIN. DE HAR VI SKICKAT TILL DE MAMMOR OCH BARN SOM BEHÖVER DEM MEST. 
Du er en fantastisk mor! Vi elsker dig:-) Her et bidrag i dit navn til nogle af de børn, der kæmper en kamp som ingen børn burde behøve kæmpe. Kærlig hilsen Nelia og Minna. 


Så vill jag ju passa på att skicka ett grattis till världens bästa mamma, min mamma! Med våra 65 mil mellan så får det bli en stor kram såhär. Jag skall strax gå en promenad med en sömnig Minna och tänkte då slå min mor en signal.






1 kommentar:

Anonym sa...

Det var Minnas favorit låt som vann hon har bra smak!
Vilken fin morsdagpresent du fick!
Jag tackar för grattulationen på morsdag! många krama mamma