onsdag 16 maj 2012

Vi kom iväg!

Vi pausar för lite mat på Mc Donalds på väg upp. Det har liksom blivit tradition när vi åker bilen så långt...

Det blev så att vi tog bilen upp till Stockholm. Det var så stressigt innan vi kom iväg och just mitt i stressen tänkte jag, att jag kommer dö i förtid om jag fortsätter såhär. Det måste vara såhär det är att få hjärtinfarkt när man blir lite äldre... mitt i all stress, så blir det inte som man tänkt sig! Ja, jag svamlar och jag ska inte dö i en hjärtinfarkt nu. Men lära mig att stressa ner, det gör jag gärna nu!!

Vi kom iallafall iväg och båda barnen sov i 2½ timme så jag passade på att avverka några mil. Resten av resan gick väldigt smidigt och i denna ålder räcker barnmusik och sång som bra underhållning. Vi satt alla tre och skråla till låtarna, Minna högst! Nu har vi landat och alla sover utom jag... dags för mig också!

Det blir några lugna dagar i Stockholm innan vi åker hem igen. Vi vill inte smitta ner några i onödan med vattkopporsmitta....


Inga kommentarer: