fredag 18 juli 2008

Ebba var här...

Oj jag hinner inte med att blogga nu när vi har besök. Efter Linda kom Ebba och hon har både hunnit komma och åkt hem igen. Det har varit jättemysigt att ha Ebba på besök och vi har kunnat utnyttjat vår balkong i det fina vädret. Både att njuta lite i solstolen och ätit middag på kvällen. Vi var också i Västra Hamnen och tittade på Turning Torso och den fina utsikten. Vi fick en dag i Malmö där vi gick och gick hela dagen lång. I Köpenhamn njöt vi av Illums brunch. Jättegod!

Den stora saken när Ebba har varit här är våra powerwalks på morgonen. Ebba och jag triggar varandra så temot blir högt, vi har faktiskt fått träningsvärk! Vågar jag säga det högt? När Ebba åkte hem så fick jag ju dra med mig A som knappt hängde med... :)













2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder.. finns dock en som inte borde vara där.. den med JÄTTEKVINNAN på .. haha! Ska som sagt lägga av med att frivilligt ta sånna kort :-) Bilderna återger verkligen så god som brunchen på Illum var o så mysigt vi hade det i Västra Hamnen. Korten är helt enkelt klockrena.

Puss o Kram

Ses snart igen !!!

Annelie sa...

Ha ha ha vad rolig du är! Det är ett jättefint kort och kul att ha ett med oss alla 3! Jag tycker bilderna speglar vår vecka jättebra! puss puss