torsdag 31 juli 2008

Vaknade upp i elStockholmO

I morse när vi vaknade var vi helt plötsligt i elStockholmo. Hur det gick till vet jag knappt ;)

Igår bestämde vi oss för att åka till Stockholm och hälsa på. En timme senare hade vi packat och satt i bilen påväg upp. Ungefär vid elva igår kväll var vi framme och Nelia somande som vanligt vid sjutiden efter en flaska välling. A och jag satt och lyssnade och sjöng till gamla låtar så tiden gick ganska snabbt.

Här är en låt som alltid går i vår bil minst en gång när vi åker långa turer :)

http://www.youtube.com/watch?v=FzMpJh45JTQ

Jag vet inte hur man lägger in låten så att den kan spelas här. Någon som vet?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Annelie!

Kul att du bloggar. Jättefin blogg, ska komma in här o kika framöver.

Finns det inte ngn funktion här där du kan länka, eller bifoga länk/bild... ? Det kanske var det du gjorde iof, jag kan inte blogger så bra, mer blogg.se.

Kram/ Marta

Annelie sa...

Hej! Vad roligt att du kikar in! Jag har inte hittat någon funktion ännu som gör att man kan länka så... försökte men gav upp tillslut så det fick bli en länk :)
Kram kram