onsdag 23 juli 2008

Uppe med tuppen

Idag var vi uppe med tuppen för att vara på Audi klockan 0715. När vi hade haft bilen i två dagar var det en ung tjej som repade vår bil, så den repan ska nu fixas. Så nu är vi billösa några dagar.

När vi väl var hemma kände jag mig trött och skulle lägga mig och vila. Vilan blev lång och jag vaknade 2timmar och 40minuter senare. Varför vilar jag inte oftare, det är ju SÅ skönt?!

A cyklade till friskis och tränade. När han sen nattade Lilla My var jag ute och sprang. Det var skönt men otroligt varmt! Värmen är ju på väg tillbaka (det har väl ingen missat) och jag som trodde sommaren var på väg mot höst...

Ikväll har vi haft en videokväll och myst med fruktsallad och pannkakor. Vi skulle ha sett Little Miss Sunshine som Ebba rekommenderade men den fanns inte att hyra hos Telia så vi såg Even Money istället. Många bra skådisar och filmen var helt ok. Tragisk och hemsk historia.

Nu är det sovdax för mig. Jag är trött, igen!

Inga kommentarer: