lördag 5 juli 2008

Sara var här..

..i Skåneland och hälsade på. Det har varit så kul och mysigt och tiden gick alldeles för fort! Vi har verkligen haft fint väder så hon fick se Skåne när det är som finast. Mycket har vi ändå hunnit med. Vi har utforskat Köpenhamns gator och jag hittade fina tunikor på Companys. Klockren butik! Vi har också utforskat Malmös gator och åt lunch på ekologiska Barista där också Emelie och Lionel senare gjorde oss sällskap. Vi tittade på Turning Torso och åt sen en glass på bryggan i Västra Hamnen. Där kunde vi titta på alla soldyrkande, flörtande och snygga människor. Det är verkligen där dom samlas när solen kommer fram! Vi har promenerat runtom i Limhamn och Bunkeflo och utforskat havet och bron över till Danmark. Både Sara och jag bättrade på brännan?! och fick lite röda axlar och näsor... härligt! Vi har gungat i parken med Lionel. Vi gick en härlig promenad ut på Småbåtshamnen i Limhamn. Tog oss en glass och gick tillbaka. Solen sken hela tiden! Sara har lärt Lilla My klappa händerna när hon var här så nu går Lilla My omkring och klappar händerna hela tiden. Jag har filmat när hon sitter och klappar så ni ska få se. Men först lite bilder från våra dagar med Sara..

Sara och jag funderade på om det kanske är 20 år sen vi började i skolan... Isådana fall har vi känt varandra i 20 år!











Tack än en gång vännen, det här hoppas jag vi gör om!
*klappar händerna*

4 kommentarer:

Anonym sa...

å...lilla my har blivt så..stor fin bild på mamma o dotter från mormor /mamma

Anonym sa...

Hej hej.. jättefina bilder. Ni ser ut att ha haft det jättebra. Håller tummarna för lika bra väder när jag jag kommer ner om en vecka..

Åh, vilken söt liten entandad tjej Nelia är :-)

Kram!

Anonym sa...

ååh vilka härliga bilder! har du också klippt dig vännen? jag har klippt av mitt stora fina svall... yiaks! hihi... va gudasöt nelia är...ingen liten bebbe längre!!! puss från födelsedagsgrisen

Anonym sa...

Tack själv vännen! Det var supermysigt, måste vi absolut göra om!

Puss och kram på er!